Onze leidinggevenden zijn bekend met operationeel management. Naast kennis van hun vak beschikken ze allemaal over sterke communicatieve eigenschappen; zodat ze de deze kennis kunnen overbrengen op een manier die begrijpelijk en interessant is voor de ontvanger. Om up to date te blijven, investeren onze mensen voortdurend in hun kennis, ervaring en persoonlijke groei. Zij weten wat ze kunnen en leggen de verantwoordelijkheid bij zichzelf. Ze willen continue het beste uit zichzelf halen. Bij ons staan ze in contact met andere specialisten. Zo leren ze van elkaar en kunnen ze groei en resultaten versnellen. Een ander mooi voordeel is, dat een interim specialist van Primox gedurende de opdracht niet alleen uitvoert, maar ook scherp is in het analyseren van je afdeling. Ze geven graag onafhankelijk advies over hoe en waar je kunt verbeteren. Wij hebben ons geheel gespecialiseerd op het vakgebied van Klant Contact Management, hierdoor heb je altijd te maken met vakspecialisten, van intake tot afsluiting van de opdracht.
Wij hebben hiervoor de oplossing. Huur tijdelijk een interim specialist bij Primox.
Wij adviseren en ondersteunen bedrijven en organisaties op het gebied van Klant Contact management. We helpen bedrijven om efficiënter te werken in hun contact centers, voegen waarde toe aan klantcontact en verbeteren de tevredenheid van medewerkers. Met onze jarenlange ervaring en up-to-date kennis helpen we je graag verder. Bent je nieuwsgierig naar wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij komen graag een keertje langs. Of andersom: je bent bij ons altijd welkom.