PRIMOX bestaat 2 jaar!

Ede, 05 december 2019

Een idee voor een ander werd een gedachte voor mijzelf.

Deze gedachte voor mijzelf werd een droom. En deze droom zijn we nu aan het najagen met PRIMOX! Hoe het er nu na twee jaar mee staat? Lees snel verder!

Julian van der Kieft start Primox

Waar blijft de tijd?

Het is begin december en dat betekent naast Sinterklaas en de opmars naar Kerst ook dat Primox alweer een jaar langer bestaat. 2 jaar om precies te zijn. Dat betekent dat bovenstaande foto ook alweer 2 jaar oud is… Wat gaaf om te merken dat we steeds verder groeien en steeds meer naamsbekendheid mogen genieten.

Wat is je het meest bijgebleven over het afgelopen jaar?

De basis blijft natuurlijk het maken van de Perfecte Match. Dat gevoel dat verveelt nooit en zal mij altijd bijblijven. Zeker in het afgelopen jaar waar ik meerdere malen een opdrachtgever heb mogen verrassen met een perfecte kandidaat, terwijl ik geen uitvraag had. Echter is de perfecte kandidaat op elk moment gewenst! Daarnaast hebben we inhoudelijk andere keuzes gemaakt. Naast het leveren van mensen via Werving & Selectie en Detachering zijn we ons meer gaan positioneren als kennishuis. Enerzijds inhoudelijke artikelen, anderzijds het geven van Sprinttrainingen. Beide heel tof om te doen!

Kan je iets meer vertellen over de inhoudelijke artikelen?

Sinds halverwege 2019 hebben wij de keuze gemaakt om de kennis van mijzelf en de mensen met de markt te gaan delen. Hier zijn een aantal inhoudelijke artikelen uit gekomen: van Intervisie tot Voorbeeldgedrag van Leidinggevenden tot WFM voor Teammanagers en nog veel meer. Kijk hiervoor vooral op onze website 😉. We merken dat hier vanuit de markt positief op wordt gereageerd en dat we tevens ons bereik vergroten. Mooie win-win situatie dus.

En die Sprinttraining, wil je nu een trainingsbureau starten?

Die Sprinttraining was eerlijk gezegd een “probeersel” samen met Spril. Wij hadden het gevoel dat er vraag was in de markt, maar konden dit niet helemaal pinpointen. De eerste training was zo’n doorslaand succes dat we direct de volgende hebben aangekondigd. Het succes had enerzijds te maken met het grote aantal aanmeldingen. Anderzijds merkten we dat door de gemêleerde samenstelling van de groep men ook veel van elkaar kon leren en direct kon netwerken. Vanuit Primox zijn we zeker niet van plan om een trainingsbureau op te starten. Wij blijven bij onze corebusiness en dat is het maken van de Perfecte Match. Echter willen wij onze kennis wel blijven delen op manieren die aansluiten bij de markt.

Hoe ziet de toekomst eruit?

De prioriteit ligt natuurlijk bij het brengen van meerwaarde bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers/vacaturehouders. Of dit nou is door verder te gaan zoals we nu doen of juist een extra stap te zetten, de klant bepaalt. Wat als een paal boven water staat is het maken van de Perfecte Match. Het stukje kennisdeling gaan we zeker mee verder, waarbij we vooral blijven onderzoeken wat de markt nodig heeft. Een korte training waarbij netwerken ook een onderdeel is staat zeker weer op het programma. Of het bij een WFM training blijft kan ik je nu nog niet zeggen. Daarnaast maken we als organisatie stappen om te professionaliseren. Eén manier waarop we dit doen is de zoektocht naar een nieuwe locatie, en ook het blijven binden en boeien van onze goede mensen is hier onderdeel van!

Pagina delen: