Hinkelien Terpstra

Hinkelien Terpstra

Q&A

Hoe ben je in aanraking met de Contact Center Branche gekomen?
Ongeveer 15 jaar geleden ben ik begonnen bij de Postbank als callcentermedewerker. Het was de bedoeling maar tijdelijk te blijven, zoals zo velen. Ik ben hier 2 jaar gebleven. Hier kreeg ik snel de kans mij te ontwikkelen als coach. Het mooie was dat je veel begeleiding kreeg om in je functie te groeien. Hier is een basis gelegd waar ik nog steeds veel aan heb. NLP is een voorbeeld hier van.

Wat was je allereerste werkgever?
Mijn allereerste werkgever was V&D waar ik op de afdeling zilver en goud stond. Hier heb ik het inpakken van cadeaus geleerd, wat erg van pas kwam toen ik stage ging lopen bij Douglas en wat de Kerst ook weer leuk, maar zeer intensief maakt.

Wat vind je het leukst aan de Contact Center Branche?
Ik hou er van mensen te zien groeien, zowel in hun werk, als op persoonlijk vlak. Ik hou er van om uit te dagen, net iets verder te gaan dan dat er als grens van kunnen aangegeven wordt. Het geeft mij veel voldoening als ik mensen zie groeien. Ik kijk graag per individu wat men kan en nodig heeft om te ontdekken waar de groei in zit en waar ik in kan faciliteren. Denken in mogelijkheden.

De dynamiek en het steeds moeten schakelen vind ik fijn. Je moet erg flexibel zijn en je agenda goed beheren. Plan je geen administratietijd in voor jezelf, loop je soms de kans dit op een later moment te moeten doen. Voor dit werk moet je toch wel een bepaald DNA hebben.

Hoe ben je in contact gekomen met PRIMOX?
Via Allan Bartels, ben ik in contact gekomen met Ilja Gleiser, die Julian van der Kieft weer goed kent. Julian en ik hebben een informeel en goed gesprek gehad; wat ik zoek in een baan en bij mijn toekomstige opdrachtgever. We kwamen tot de ontdekking dat hij een opdracht had welke volledig aansloot op al mijn wensen. Na een sollicitatiegesprek was het duidelijk voor beide partijen dat het inderdaad heel goed past en ben ik vlot begonnen als Transitiemanager bij Allinq.

Wat heb jij in je huidige opdracht geleerd?
Dat ik energie krijg van bouwen, binden en boeien van mensen. Dat er waardering is voor je input en je humor en ik heb hier vele fijne collega’s getroffen die alle tijd willen nemen om je wegwijs te maken binnen Allinq. Dat leert snel en op een fijne manier.

Wat is jouw meerwaarde in deze opdracht?
Binnen Allinq moet je vaak vooruit denken en aangezien het werkpakket binnen Operate4All veel technische processen behelst, komt mijn KPN ervaring in het verleden goed van pas. Ik snap waar men het over heeft en merk dat ik niet veel woorden nodig heb. Leuk is ook om je oud collega’s weer te treffen! Mijn passie zijn de mensen om mij heen zowel in mijn werk als privé. Een ieder kan rekenen op oprechte aandacht.

Wat doe je graag naast je werk?
Voetbal, Stockcar racen bezoeken, boek en een wijntje of juist met een film. Ik heb een heerlijke tuin waar ik enorm van kan genieten met dit warme weer.

Wat is je favoriete film?
National Treasure films, zonder twijfel

Wat is je favoriete muziek?
Coldplay. De DVD Live in Sao Paulo kijk ik graag naar. Daar geniet ik ook echt van.
Wat is je favoriete eten?
1 woord: Sashimi!

Wat wil je verder nog met ons delen?
Heb je nog een vacature die vervuld moet worden of ben je op zoek naar een juiste match? Dan weet je waar je moet zijn, PRIMOX!