Profielen voor jouw Klant Contact

Misschien weet je niet precies wat je zoekt, of wil je gewoon even rondkijken; wij helpen je graag aan de juiste persoon. Of je nou een tijdelijke, vaste medewerker of leidinggevende in jouw Klant Contact zoekt. Wij hebben een groot netwerk binnen Nederland, weten waar de mobiliteit bij andere organisaties zit en we hebben inzicht in talent en leiderschap. Met die vaardigheden, onze gedrevenheid en eerlijke houding maken we de juiste match tussen jouw organisatie en de kandidaat. Hierin houden we uiteraard rekening met jouw wensen, ambities en bedrijfscultuur.


Welke functies jouw Klant Contact kunnen versterken

Lean Coach

Binnen het Klant Contact richt de Lean Coach zich op het helder maken van de KPI’s. Waar op gestuurd wordt en hoe je ze beïnvloedt, maar ook naar het tot stand komen van de KPI’s, die moeten scherp, maar haalbaar zijn. Daarnaast brengt hij de stem van de agent hoger in de organisatie. Want wie weet er meer over de klant dan de agent? Verder houdt een Lean Coach zich bezig met het beter inrichten van de organisatie. Dus niet harder, maar slimmer werken. Waardoor de organisatie slanker kan worden, of dezelfde organisatie meer omzet kan genereren.

Wat wij voor je kunnen betekenen? Lees het hier >>


Projectmanager

Binnen het Klant Contact richt de Projectmanager zich op veranderingen en vernieuwingen. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Een tender voor een nieuwe klant;
  • Opnieuw inrichten van het Klant Contact;
  • De samenwerking met de outsource partners tegen het licht houden;

Hierbij brengen onze projectmanagers hun kennis over contact centers mee, waardoor ze op de lange termijn meer opbrengen dan anderen.

Wat wij voor je kunnen betekenen? Lees het hier >>


Teamcoach

De meerwaarde van de Teamcoach ligt binnen het Klant Contact in de coaching op gesprekskwaliteit. Als de Teamcoach zijn agents weet te raken en te motiveren dan zullen zij het verschil maken richting de klant. Een goede Teamcoach weet perfect te balanceren op de scheidslijn tussen scherpe coaching en harde coaching.

Wat wij voor je kunnen betekenen? Lees het hier >>


Trainer/Coach

Binnen het Klant Contact is de Trainer van belang bij het opleiden en opgeleid houden van agents. Vanaf de eerste dag dat de agent binnenkomt is de Trainer zijn ader naar de klant. Dit zal zo blijven tot het eerste gesprek wat hij heeft met de klant. Vanaf dat moment zal de trainer slechts sporadisch in beeld zijn om nieuwe dingen aan te leren of oude zaken af te leren.

Wat wij voor je kunnen betekenen? Lees het hier >>

Operationeel Manager

De Operationeel Manager richt zich op de marges van het Klant Contact. Hoe kunnen we de inkomsten verhogen zonder de kosten mee te laten stijgen? Hoe kunnen we de kosten laten dalen zonder de inkomsten mee te laten dalen? Dat zijn zo twee vragen die je hierbij kunt bedenken. Dit alles met als doel om de kwaliteit voor de klant te verhogen, medewerker tevredenheid te laten stijgen en de kosten te reduceren.

Wat wij voor je kunnen betekenen? Lees het hier >>


Servicelevel Manager

Binnen het Klant Contact richt de Servicelevel Manager zich op het contract met de externe klant. Wat zijn de gemaakte afspraken hierin en op welke manier voldoen we hieraan? Hierbij is het van belang dat de Servicelevel Manager de kracht heeft om de juiste informatie bij de klant te kunnen achterhalen en filteren. Anderzijds moet hij dit kunnen door vertalen naar de eigen organisatie en waar nodig scherp zijn op de resultaten.

Wat wij voor je kunnen betekenen? Lees het hier >>


Teammanager

De meerwaarde van de Teammanager ligt binnen het Klant Contact in de coaching op verhoging van medewerker- en klanttevredenheid. De Teammanager moet zijn agents in beweging krijgen ten gunste van de klant. Hierbij moet hij denken aan:

  • De NPS/Klanttevredenheid
  • De afhandeltijd
  • De kwaliteit
  • De sfeer binnen het team

Bovenstaand is slechts een greep uit het takenpakket van de Teammanager. Binnen elk Klant Contact zal dit in detail anders zijn. Of een Teammanager excelleert is dan ook afhankelijk van zijn skills en de vraag in het Klant Contact.

Wat wij voor je kunnen betekenen? Lees het hier >>

Pagina delen: