Servicelevel Manager

De perfecte Servicelevel Manager? Die zoeken we allemaal, maar wij geloven dat de perfecte Servicelevel Manager niet bestaat. De Servicelevel Manager die perfect bij jouw bedrijf past bestaat echter wel!

Stelt jezelf de volgende vragen:

  • Doet ik alles om tot het beste resultaat voor uw klant te komen?
  • Weet ik de juiste balans te vinden tussen de te maken kosten en de opbrengsten?

Dit zijn zo twee vragen waar een goede Servicelevel Manager u bij kan helpen. De juiste Servicelevel Manager verdient zichzelf dan ook altijd terug.

De Servicelevel Manager binnen het Contact Center

Binnen het Contact Center richt de Servicelevel Manager zich op het contract met de externe klant. Wat zijn de gemaakte afspraken hierin en op welke manier voldoen we hieraan? Hierbij is het van belang dat de Servicelevel Manager de kracht heeft om de juiste informatie bij de klant te kunnen achterhalen en filteren. Anderzijds moet hij dit kunnen door vertalen naar de eigen organisatie en waar nodig scherp zijn op de resultaten.

Overtreffen verwachtingen zonder oplopende kosten

Een goede Servicelevel Manager stopt niet als de afspraken zijn nageleefd. Hij gaat een stap verder, maar zonder de kosten op te laten lopen. Maar wat doet hij daarvoor en kan dit bij elk bedrijf?
Er is geen standaard truc om verwachtingen te overtreffen zonder de kosten op te laten lopen. Wel kan elke goede Servicelevel Manager zichzelf binnen elk passend bedrijf terugverdienen.
Het moment van instappen is van grote impact op het soort Servicelevel Manager wat goed bij een bedrijf past.

  • Draai je een kortlopende tender van 3 maanden, of wil je de bestaande contacten opnieuw ophalen?
  • Loopt het contract en wil je vooral consolideren, of juist versnellen?
  • Ben je aan het eind van je contract en moet alles herzien worden?

Een goede Servicelevel Manager snapt wat er nodig is op welk moment in het proces en voegt daar de behoefte van het bedrijf aan toe.

Primox maakt de perfecte match tussen de Servicelevel Manager en het bedrijf

Het moment waarop een Servicelevel Manager binnen komt is altijd anders. Daarnaast spelen er binnen elk bedrijf andere uitdagingen. De perfecte Servicelevel Manager is hier van grote toegevoegde waarde. Door deze combinatie van factoren zoeken wij de juiste match tussen Servicelevel Manager en het bedrijf. Dit altijd met eenzelfde doel, verwachtingen overtreffen zonder oplopende kosten!

Pagina delen: