Profielen voor uw bedrijf

Zoekt u een vaste of tijdelijke medewerker voor uw bedrijf? Of het nu een Teamcoach, Teammanager, Operationeel Manager of Servicelevel Manager is. Of een Projectmanager, Trainer/Coach of Lean Coach: Primox vindt graag voor u de juiste kandidaat. Wij hebben een groot netwerk binnen Nederland, weten waar mobiliteit bij andere organisaties zit en hebben het inzicht in talent en leiderschap. Met dit leiderschap en vaardigheden zijn wij in staat een uitstekende match te maken tussen u en de kandidaat. Hierin houden we uiteraard rekening met uw wensen, ambities en bedrijfscultuur.


Een greep uit ons aanbod:

Lean Coach

Binnen het Contact Center richt de Lean Coach zich op het helder maken van de KPI’s. Waar wordt op gestuurd en hoe zijn ze te beïnvloeden? Maar ook naar het tot stand komen van de KPI’s, die moeten scherp, maar haalbaar zijn. Daarnaast brengt hij de stem van de agent hoger in de organisatie. Want wie weet er meer over de klant dan de agent? Verder houdt een Lean Coach zich bezig met het beter inrichten van de organisatie. Dus niet harder werken, maar slimmer werken. Waardoor de organisatie slanker kan worden, of dezelfde organisatie meer omzet kan genereren.

Wat wij voor u kunnen betekenen? Lees meer >>


Projectmanager

Binnen het Contact Center richt de Projectmanager zich op veranderingen en vernieuwingen. Hierbij kunt u denken aan:

  • Een tender voor een nieuwe klant;
  • Opnieuw inrichten van het Contact Center;
  • De samenwerking met de outsourcepartners tegen het licht houden;
  • Enz enz

Natuurlijk kunt u ervoor kiezen om dit met uw eigen team op te lossen. Dit scheelt in de kosten. Maar is dit op lange termijn ook zo? Of geldt hier korte termijn pijn, lange termijn fijn?

Wat wij voor u kunnen betekenen? Lees meer >>


Teamcoach

De meerwaarde van de Teamcoach ligt binnen het Contact Center in de coaching op gesprekskwaliteit. Als de Teamcoach zijn agents weet te raken en te motiveren dan zullen zij het verschil maken richting de klant. Een goede Teamcoach weet perfect te balanceren op de scheidslijn tussen scherpe coaching en harde coaching.

Wat wij voor u kunnen betekenen? Lees meer >>


Trainer/Coach

Binnen het Contact Center is de Trainer van belang bij het opleiden en opgeleid houden van agents. Vanaf de eerste dag dat de agent binnenkomt is de Trainer zijn ader naar de klant. Dit zal zo blijven tot het eerste gesprek wat hij heeft met de klant. Vanaf dat moment zal de trainer slechts sporadisch in beeld zijn om nieuwe dingen aan te leren of oude zaken af te leren.

Wat wij voor u kunnen betekenen? Lees meer >>

Operationeel Manager

De Operationeel Manager richt zich op de marges van het Contact Center. Hoe kunnen we de inkomsten verhogen zonder de kosten mee te laten stijgen? Hoe kunnen we de kosten laten dalen zonder de inkomsten mee te laten dalen? Dit zijn zo maar 2 vragen die je hierbij kunt bedenken. Dit alles met als doel om de kwaliteit voor de klant te verhogen, medewerker tevredenheid te laten stijgen en de kosten te reduceren.

Wat wij voor u kunnen betekenen? Lees meer >>


Servicelevel Manager

Binnen het Contact Center richt de Servicelevel Manager zich op het contract met de externe klant. Wat zijn de gemaakte afspraken hierin en op welke manier voldoen we hieraan? Hierbij is het van belang dat de Servicelevel Manager de kracht heeft om de juiste informatie bij de klant te kunnen achterhalen en filteren. Anderzijds moet hij dit kunnen door vertalen naar de eigen organisatie en waar nodig scherp zijn op de resultaten.

Wat wij voor u kunnen betekenen? Lees meer >>


Teammanager

De meerwaarde van de Teammanager ligt binnen het Contact Center in de coaching op verhoging van medewerker- en klanttevredenheid. De Teammanager moet zijn agents in beweging krijgen ten gunste van de klant. Hierbij moet hij denken aan:

  • De NPS/Klanttevredenheid
  • De afhandeltijd
  • De kwaliteit
  • De sfeer binnen het team
  • Enz enz

Bovenstaand is slechts een greep uit het takenpakket van de Teammanager. Binnen elk Contact center zal dit in detail anders zijn. Of een Teammanager excelleert is dan ook afhankelijk van zijn skills en de vraag van het Contact Center.

Wat wij voor u kunnen betekenen? Lees meer >>

Pagina delen: