Lean Coach

De perfecte Lean Coach? Die zoeken we allemaal. Maar hoe ziet die er uit? En bestaat de perfecte Lean Coach wel? Vanuit Primox geloven wij dat de perfecte Lean Coach niet bestaat. De Lean Coach die perfect bij uw bedrijf past bestaat echter wel!
Stelt u zichzelf de volgende vragen:

  • Wat levert het op als u meer weet over uw klant?
  • Als uw agents meer verantwoordelijkheid krijgen, wat gaan zij daarvoor terug geven?

Aan de hand van bovenstaande (en nog veel meer vragen) gaan wij op onderzoek naar het verbeterpotentieel van uw organisatie. Durft u mee te zoeken?

De Lean Coach binnen het Contact Center

Binnen het Contact Center richt de Lean Coach zich op het helder maken van de KPI’s. Waar wordt op gestuurd en hoe zijn ze te beïnvloeden? Maar ook naar het tot stand komen van de KPI’s, die moeten scherp, maar haalbaar zijn. Daarnaast brengt hij de stem van de agent hoger in de organisatie. Want wie weet er meer over de klant dan de agent? Verder houdt een Lean Coach zich bezig met het beter inrichten van de organisatie. Dus niet harder werken, maar slimmer werken. Waardoor de organisatie slanker kan worden, of dezelfde organisatie meer omzet kan genereren.

Continu verbeteren

Een goede Lean Coach zorgt voor een nieuwe manier van werken, waar continu verbeteren voor de klant centraal staat. Veel bedrijven zeggen dit al te doen, tot onderstaande vragen worden beantwoord:

  • Tegen welke verspillingen lopen uw mensen dagelijks aan?
  • Hoeveel verantwoordelijkheid ligt er bij u daadwerkelijk op de “werkvloer”?
  • Hoe inzichtelijk is de klantwens binnen uw organisatie?
  • Wordt er al echt gestuurd op de juiste KPI’s?

Al het voorgaande en nog veel meer, is waar Lean (Six Sigma) voor staat en wat een goede Lean Coach kan toevoegen aan uw bedrijf. Durft u het aan om hiermee aan de slag te gaan?

Primox maakt de perfecte match tussen de Lean Coach en het bedrijf

Continu verbeteren zit bij onze Lean Coaches in het bloed. De één doet dit vanuit de Lean methodiek, de ander vanuit Six Sigma en weer een ander vanuit een combinatie van beide. Maar het doel is altijd hetzelfde. Samen met de medewerker een continu verbeter cultuur neerzetten waarbij de klant centraal staat!

Pagina delen: