Teamcoach

De perfecte Teamcoach? Die zoeken we allemaal. Maar hoe ziet die er uit? En bestaat de perfecte Teamcoach wel? Vanuit Primox geloven wij dat de perfecte Teamcoach niet bestaat. De Teamcoach die perfect bij uw bedrijf past bestaat echter wel!
Stelt u zichzelf de volgende vragen:

  • Hebben uw agents alle handvatten om de klant echt goed van dienst te zijn?
  • Krijgen uw agents de coaching die bij hun persoonlijke voorkeur past?

Een goede coach zorgt voor impact in elk coachmoment, hoe kort ook. Als u hiervan ook meerwaarde ziet voor uw agents en klanten dan gaan wij graag met u in gesprek.

De Teamcoach binnen het Contact Center

De meerwaarde van de Teamcoach ligt binnen het Contact Center in de coaching op gesprekskwaliteit. Als de Teamcoach zijn agents weet te raken en te motiveren dan zullen zij het verschil maken richting de klant. Een goede Teamcoach weet perfect te balanceren op de scheidslijn tussen scherpe coaching en harde coaching.

Verhoging medewerker- en klanttevredenheid

Een goede Teamcoach zorgt voor een verhoging van de klanttevredenheid. Daar zijn we het allemaal over eens. Maar maakt de Teamcoach genoeg tijd om te coachen? En coacht hij op de juiste manier? Een goede Teamcoach richt zich op de kwaliteit van de gesprekken. Veelvuldig terugluisteren en een goede terugkoppeling aan de agent is hier van groot belang. De kwaliteit van deze terugkoppeling maakt of de Teamcoach succesvol is of niet.

Weet de Teamcoach de agents te triggeren en te boeien? Dan zal de agent met meer inhoud en vertrouwen het volgende gesprek ingaan. Hierdoor stijgt de kwaliteit van het gesprek. Dit met als ultiem doel dat elke klant in één keer goed wordt geholpen en dus niet hoeft terug te bellen. Het resultaat is een hogere klanttevredenheid én verlaging van het callvolume.

Primox maakt de perfecte match tussen de Teamcoach en het bedrijf

Verhoging van de gesprekskwaliteit zit bij onze Teamcoaches in het bloed. De één doet dit meer vanuit de gesprekstechnieken, de ander vanuit de inhoud. Maar het doel is altijd hetzelfde. Samen met de medewerker de klanttevredenheid verhogen!

Pagina delen: