Quick Scan: Klant Contact Management

Quick Scan: Klant Contact Management

Zijn jouw teammanagers in control? Weet iedereen wat er van ze wordt verwacht? En doen ze dat dan ook? Zijn zij het kwalitatieve hart van de organisatie? Zijn ze echt een meerwaarde? Hebben ze onbewust oogkleppen op gekregen? Dit soort vragen spelen periodiek door de hoofden van managers. Als hiernaar gevraagd wordt, dan is het antwoord vaak onbevredigend. Wij bieden precies om die reden de Quick Scan ‘Klant Contact Management’ aan.

Zo werkt het

Wij komen bij je langs en lichten de afdeling door. Dit doen we door te spreken met de stakeholders, de software en tooling te bekijken en niet onbelangrijk: de huidige processen en procedures te onderzoeken.

Waarom de Quick Scan van Primox?

Onze grote kracht zit in het blootleggen van verbeterpotentieel en deze samen met de klant aan te pakken. We weten als geen ander dat dit niet zonder slag of stoot gaat en investeren daarom niet alleen tijd in het “storten van de fundering”, maar ook vooral in de mens. Dit doen we door een vertaalslag te maken van alle ingewonnen informatie in een overzichtelijk rapport zodat er inzicht bij de organisatie wordt gecreëerd. Met als gevolg dat gelijk hebben en gelijk krijgen weer overeenkomen.

Veranderingen kunnen namelijk alleen een succes worden als de stakeholders mee worden genomen in het proces en zij de waarde van de veranderingen inzien. Dit creëert sponsors en die zijn een must om de nieuwe manier van werken te omarmen en ook daadwerkelijk te integreren in de ‘way of working’.

Wat levert het op?

De opgedane inzichten verwerken we in een status en een advies, zodat je een helder overzicht krijgt van de gezondheid van de afdeling. Het advies bestaat uit drie componenten:

·       De quick wins

We laten je weten waar het laaghangend fruit te vinden is. Dit zijn over het algemeen kleine ingrepen die snel verbetering laten zien.

·       De basis op orde

Dit onderdeel bestaat uit het in beeld brengen van wat er dient te gebeuren om het “stuur” weer in handen te krijgen.

·       Teammanager in de lead

Tot slot brengen we in beeld hoe je, vanuit de basis die in orde is, met het symbolische “stuur” de auto weer veilig en efficiënt over de weg kan laten bewegen.

Scan mijn Klant Contact

Onze klanten