Teamleider KPN Service Desk (5x)

Wat ga jij doen?

Als ervaren Teamleider binnen klantcontact per direct beschikbaar en woonachtig in de regio Rotterdam? Start deze maand nog als Teamleider KPN Service Desk in Rotterdam!

Als Teamleider ben jij verantwoordelijk voor een team van ongeveer 25 medewerkers op de Particuliere Service Desk van KPN in Rotterdam. Jij weet mensen te inspireren om het beste uit zichzelf te halen. Hoe verbeter ik mijn service skills? Hoe werkt cross- en upselling? Hoe ga ik om met lastige telefoongesprekken? Dit zijn enkele vragen waar jij ALLE antwoorden op hebt. Je weet als geen ander hoe je een teamgevoel creëert en dankzij jou verschijnt iedere collega met een lach op kantoor! Je houdt je daarnaast bezig met Traffic en andere processen. Je werkt in deze functie nauw samen met collega Teamleiders en met de Delivery Manager, waar je ook aan rapporteert. Als Teamleider KPN Service Desk in Rotterdam werk jij fulltime (40 uur) met een prachtig uitzicht over Rotterdam!

Voor welk bedrijf werk je?

Yource is de aanbieder van totaaloplossingen binnen de klantcontactbranche. Denk hierbij aan uitzenden & detacheren, out- en insourcing, Training & Development en IT. De belangrijkste waarden binnen Yource zijn o.a. People driven, Flexible, Energetic en Ambitious.

KPN is één van de grootste Telecomaanbieders van Nederland. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten is het verlenen van de beste service erg belangrijk. Als Teamleider KPN Service Desk kom je te werken op de prachtige locatie in Rotterdam, waarbij je een geweldig uitzicht hebt op de Maas en Rotterdam-stad.

Op de afdeling heerst een informele sfeer, waar veel gelachen wordt en ook hard wordt gewerkt. De klantcontactspecialisten ontvangen op deze inbound afdeling vragen over de verschillende particuliere producten van KPN en zorgen vanwege de perfecte service dat de verwachtingen van elke klant worden overstegen!

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris;
  • Een fulltime functie bij een ambitieuze en groeiende organisatie;
  • Geweldige personeelsfeesten waar nog lang over gesproken wordt;
  • Veel verantwoordelijkheden en zelfstandigheid in deze functie;
  • Verschillende ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • Een ambitieus en gezellig team dat net als jij het beste uit zichzelf en de medewerkers haalt.

Wat vragen wij?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring op een inbound klantcontact afdeling, waarbij zowel service als sales aanbod komen;
  • Je bent fulltime beschikbaar tijdens de ruime openingstijden (min. 2 avonden per week en om de week in het weekend beschikbaar).
  • Je hebt ervaring met het aansturen, motiveren en ontwikkelen van klantcontact medewerkers en ervaring met alle HR verantwoordelijkheden (functioneringsgesprekken, enz.)
  • Je hebt affiniteit met de telecombranche.

Enthousiast? Wat nu?

Wil je meer weten over deze functie en een persoonlijk gesprek? Neem dan contact op met Julian van der Kieft,  hij kan je direct meer vertellen over de functie.

Email: julian@primox.nl

Telefoonnummer: 06-3060 9230

Julian van der Kieft

Pagina delen: