Teammanager Reactie & Respons

Wat ga jij doen?

Als Teammanager binnen klantcontact op korte termijn beschikbaar en woonachtig in de regio Amsterdam? Start als Teammanager Reactie & Respons in het hartje van Amsterdam!

Als Teammanager ben jij verantwoordelijk voor een team van fondsenwervers voor goede doelen. Jij weet mensen te coachen en motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Het briefen en trainen van de fondsenwervers is onderdeel van je werk. Maar ook het schakelen op resultaten hoort hierbij. Doordat wij werken voor verschillende fondsen is het een gevarieerde dag waarbij wordt geschakeld tussen de verschillende fondsen. Om het beste uit je mensen te halen ben jij de persoon die hen blijft motiveren en de juiste gesprekstechnieken bijleert! In samenspraak met de fondsenwervers en de behoefte vanuit de goede doelen bepaal jij het werkrooster.

Als Teammanager zijn ook de HR gerelateerde componenten zoals het voeren van gedragsgesprekken, evaluatiegesprekken en het begeleiden en ontwikkelen van de coaches onderdeel van jouw takenpakket. De contractbesprekingen voer je samen met HR. En als jij je rol goed vervult ben jij tevens de vertrouwenspersoon voor jouw mensen. Als Teammanager bij Reactie & Respons werk jij op een prachtige locatie in het hart van Amsterdam!

Voor welk bedrijf werk je?

Reactie & Respons is één van de grootse fondsenwervers voor goede doelen van Nederland. Door de combinatie van de prachtige locatie, de goede werksfeer en de manier waarop men met elkaar om gaat is dit een prachtige organisatie om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast is het een platte organisatie waarbij je aansluit in het MT en direct aan de directeur rapporteert.

Op de afdeling heerst een informele sfeer, waar veel gelachen wordt en ook hard wordt gewerkt. De fondsenwervers voeren op deze outbound afdeling gesprekken met particulieren die reeds een binding hebben met het goede doel. Het behouden van de donateur staat hierbij voorop!

Wat bieden wij?

  • Minimaal 32 uur per week
  • Salaris maximaal E 3000,-
  • Jaarcontract met een maand proeftijd.
  • Werkzaam op een prachtige locatie
  • 24 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding

Wat vragen wij?

  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring als Teammanager of coach in een klantcontact afdeling;
  • Je bent minimaal 32u beschikbaar;
  • Je hebt ervaring met het aansturen, motiveren en ontwikkelen van klantcontact medewerkers en ervaring met alle HR verantwoordelijkheden (functioneringsgesprekken, enz.);

Enthousiast? Wat nu?

Wil je meer weten over deze functie en een persoonlijk gesprek? Neem dan contact op met Julian van der Kieft,  hij kan je direct meer vertellen over de functie.

Email: julian@primox.nl

Telefoonnummer: 06-3060 9230

Julian van der Kieft

Pagina delen: