
Alle begrippen uit het Klant Contact Center op één pagina
26/2/2023

Daan Douven
Communicatiespecialist
In het Klant Contact Center kom je veel jargon tegen. We ontdekten dat je al die begrippen nergens makkelijk online kunt vinden. Terwijl veel mensen ervan uit gaan dat je de vaktaal meteen kent. Daarom zetten we de meest voorkomende termen voor je op een rijtje in een handig overzicht. Van A tot Z, het Primox Klant Contact alfabet. Klik op de knop en vind de volledige lijst.
No items found.
Download de white paper
Er ging iets mis bij het versturen. Lukt het bij de tweede keer nog niet?
Stuur ons dan een mailtje naar info@primox.nl.
Stuur ons dan een mailtje naar info@primox.nl.
Gerelateerde artikelen
.webp)
Leidinggeven aan Generatie Z in een Klant Contact omgeving
Artikel
Elke generatie heeft zijn eigen unieke eigenschappen, hoe ga je daarmee om als leidinggevende? Wij helpen je op weg met het managen van Generatie Z.

AI als waardevolle aanvulling voor Telefonisch Klantcontact
White paper
Artikel
Bij Primox – net als veel andere organisaties – zijn we ons aan het oriënteren op de voordelen van AI. We nemen je er dit artikel in mee.

Maak van jouw Contact Center een 'Great Place to Work' voor Teammanagers
Artikel
White paper
Veel bedrijven behalen graag het officiële keurmerk 'Great Place to Work'. We vertellen je over de voordelen en - belangrijker - hoe je er een wordt.
Nieuwsbrief
Kennis is macht, toch?
Schrijf je in en ontvang elk kwartaal onze nieuwsbrief over klantcontact, werving & selectie en detachering met interessante inzichten en een externe co-host.
Er ging iets mis. Blijft het misgaan? Stuur een mailtje naar info@primox.nl. Dan schrijven wij je in.