Over Primox

Missie

Primox levert de Perfecte Match binnen Klantcontact op management niveau. Hierbij zorgen wij dat de match passend is voor zowel kandidaat als opdrachtgever. Geen vacature met 15 kandidaten, maar een vacature met 1, maximaal 2 kandidaten. Primox is een kwalitatieve, snelle en sterke partner.

  • Kwaliteit: Wij zorgen dat we de wensen en behoeftes van opdrachtgever en kandidaat écht kennen en ontzorgen beiden omdat we met deze kennis de perfecte match maken.
  • Snelheid: Wij weten als geen ander dat de Contact Center branche altijd in beweging is. Onze dynamische medewerkers anticiperen hierop door continue zichzelf te blijven ontwikkelen en trainen en zorgen zo dat ze altijd op de hoogte zijn van de laatste veranderingen.
  • Sterke partner: Wij gaan verder dan het ophalen van een opdracht. Pas als wij weten wat helpend is voor de opdrachtgever gaan wij aan de slag. Wij zetten Primox als kennispartner kracht bij door het schrijven van artikelen, White papers en het geven van trainingen om zo een bijdrage te leveren aan ons vakgebied.

Wij zijn er van overtuigd dat met onze missie en kernwaarden wij voor elke opdrachtgever en kandidaat een meerwaarde zijn.

Visie

Onze toekomstdroom is dat Primox binnen de Contact Center branche (h)erkend wordt als een toonaangevende, opvallende en levendige organisatie. Waarbij onze kernwaarden in de referenties als onderscheidend onderwerp benoemd worden.

We helpen het vakgebied en onszelf verder te ontwikkelen

Eenieder met wie we samenwerken wordt, is en blijft ambassadeur van Primox. We helpen het vakgebied verder ontwikkelen door het delen van kennis en het geven van trainingen. Opdrachtgevers en kandidaten hebben de passende propositie die wij bieden nodig.

Way of Working

Onze manier van werken laat een warme indruk achter bij onze klanten. Binnen ons team focussen we ons op het creëren van saamhorigheid. Dit komt tot uiting in onze arbeidsvoorwaarden, de manier van samenwerken en door gezamenlijk te ontspannen en genieten.

Ruimte voor persoonlijke groei

Collega’s krijgen ruimte voor persoonlijke groei in tijd en middelen. Hierdoor profiteren klanten van onconventionele inzichten, nieuwe technieken en innovatieve businessoplossingen. We vragen geen perfectie van onze collega’s, maar wel de wil om continu te blijven ontwikkelen. Dit vergt zelfreflectie, openheid en de kracht om jezelf kwetsbaar op te durven stellen.

Work hard, relax hard.

We werken daar en wanneer de klant dat van ons vraagt en we zijn flexibel om ons werk slim te organiseren. Hierdoor verstoord de balans tussen werk en privé niet. Binnen Primox is aandacht voor elkaar belangrijk en samen maken we Primox tot wat het is. Hierin heeft iedereen een aandeel en een verantwoordelijkheid. Om te relaxen organiseren we teamactiviteiten en stellen we een budget vrij voor eigen initiatieven van en met collega’s.

Pagina delen: