Trainingen voor
het beste klantcontact
Ontwikkel je verder
Opleiding Teamleider Klantcontact
Sta je aan het begin van het pad als Teamleider binnen klantcontact? Dan is deze opleiding helemaal voor jou. In deze training leer je de theorie, vaardigheden en actuele praktijkvoorbeelden.
Het Goede Gesprek
In deze training voor agents in klantcontact behandelen we de voorwaarden voor een goed gesprek, het herkennen van en omgaan met weerstand, gesprekstechnieken en structuren.
Sprinttraining WFM
In deze training - samen met Spril - gaan we in op de samenwerking tussen WFM en Teammanagers. Je leert over operationeel management, begrippen en verbanden.
Sprinttraining Operationeel Management
In deze training - samen met Spril - leer je alles over Workforce Management, verbanden tussen processtappen, begrippen en de samenwerking van WFM en Operatie.
Quick Scan: Klant Contact Management
Laat ons je helpen. Wij komen bij je langs en lichten de organisatie of afdeling door. Hoe? We spreken stakeholders, analyseren tooling en onderzoeken je processen en procedures.
Meer over trainingen

Eén jaar na vernieuwde instroomtraining Pathé: 'meer kwaliteit en grip'

Maatwerktraject bij gro-up: samen bouwen aan kwaliteit

Cursist Stephanie Nolte: 'Een stuk zelfverzekerder in leidinggeven en coachen'
Laat ons je trainen
Is er nog iets dat je wil weten over de trainingen of wil je je gelijk aanmelden? Je kunt bij ons al je opmerkingen, aanmeldingen, vragen én tips kwijt. Het moet heel gek lopen, als je binnen 24 uur nog geen antwoord van ons hebt. Laat je bericht hieronder achter.








