Trainingen voor
het beste klantcontact

De rijke praktijkervaring van onze consultants geeft  jou herkenbare inzichten en hands-on modellen.
Hun medewerkers gingen je voor

Ontwikkel je verder

Van de basis tot verdieping. Onze consultants geven je trainingen waar je ook écht iets aan hebt. Vind de training die het beste bij jou past.

Opleiding Teamleider Klantcontact

Sta je aan het begin van het pad als Teamleider binnen klantcontact? Dan is deze opleiding helemaal voor jou. In deze training leer je de theorie, vaardigheden en actuele praktijkvoorbeelden.

Het Goede Gesprek

In deze training voor agents in klantcontact behandelen we de voorwaarden voor een goed gesprek, het herkennen van en omgaan met weerstand, gesprekstechnieken en structuren.

Sprinttraining WFM

In deze training - samen met Spril - gaan we in op de samenwerking tussen WFM en Teammanagers. Je leert over operationeel management, begrippen en verbanden.

Sprinttraining Operationeel Management

In deze training - samen met Spril - leer je alles over Workforce Management, verbanden tussen processtappen, begrippen en de samenwerking van WFM en Operatie.

Quick Scan: Klant Contact Management

Laat ons je helpen. Wij komen bij je langs en lichten de organisatie of afdeling door. Hoe? We spreken stakeholders, analyseren tooling en onderzoeken je processen en procedures.

"Ik sta dankzij de opleiding een stuk zelfverzekerder in mijn schoenen als het gaat om leidinggeven en coachen. Ik ken nu alle technische zaken, ben bewust van welke leiderschapsstijlen er zijn en ik heb geleerd om gesprekstechnieken toe te passen waarbij ik ook gebruik kan maken van beinvloedingsstijlen."
Stephanie Nolte
Cursist Opleiding Teamleider
"De opleiding geef ik zeker een 8,5 en zou ik absoluut aanraden! De fijne sfeer, de extra achtergrondinformatie, de ervaring van de trainster en de mogelijkheid tot interactie. Genoeg factoren om de training absoluut aan te raden."
Floor Ebbelaar
Cursist Opleiding Teamleider
"Een 10!  Deze training is voor beginners ideaal, omdat het alles omvat waar je mee te maken gaat krijgen. Het contact met zowel Julian als de trainster is bovendien heel prettig en persoonlijk."
Thari Drenth
Cursist Opleiding Teamleider
"Ik raad de training zeker aan, omdat het echt een mooi totaalbeeld geeft van alle onderwerpen die belangrijk zijn en op je pad komen in een functie van teammanager. Vooral de interactie en het kleinschalige van de training is een zeer grote meerwaarde. De trainster koppelt haar ervaringen uit de praktijk meteen met theorie door concrete voorbeelden te geven. Dat maakt het heel sprekend."
Martijn Gremmen
Cursist Opleiding Teamleider

Meer over trainingen

Eén jaar na vernieuwde instroomtraining Pathé: 'meer kwaliteit en grip'

Training
Een jaar na onze samenwerking met Pathé blikken we terug: hoe werkt de vernieuwde, volledig eigen gesprektechniekentraining in de praktijk?

Maatwerktraject bij gro-up: samen bouwen aan kwaliteit

Training
Kennisartikel
Klantcontact verbeteren vraagt meer dan een training. Gro-up kiest voor maatwerk, coaching en structuur. Lees er alles over in het artikel.

Cursist Stephanie Nolte: 'Een stuk zelfverzekerder in leidinggeven en coachen'

Training
Stephanie Nolte, werkzaam bij ABN AMRO, volgde de Basisopleiding Teammanagers. In een interview vertelt ze over haar ervaringen.

Laat ons je trainen

Is er nog iets dat je wil weten over de trainingen of wil je je gelijk aanmelden? Je kunt bij ons al je opmerkingen, aanmeldingen, vragen én tips kwijt. Het moet heel gek lopen, als je binnen 24 uur nog geen antwoord van ons hebt. Laat je bericht hieronder achter.

Bedankt! We hebben je bericht ontvangen en nemen z.s.m. contact op.
Er ging iets mis bij het versturen. Stuur anders je bericht naar info@primox.nl.