
'Zou andere ZZP'ers een soortgelijk traject aanbevelen' - interview Paul van Braam

Hi Paul! Hoe ben je aan je opdracht bij Visma Cash gekomen?
Het begon allemaal bij een like op een LinkedIn post van Koen. Waarna hij contact met mij opnam om een keer een kennismaking in te plannen.
Enkele dagen later hebben we een leuke en gezellige digitale meeting gehad. We hebben allebei de tijd genomen om te vertellen wie we zijn, waar we vandaan komen, waar we mee bezig zijn en waar we naartoe willen.
In hetzelfde gesprek vertelde Koen dat er nog niks concreet beschikbaar was. Maar enkele dagen later werd ik telefonisch gecontacteerd door Koen en vertelde hij dat hij een functie had binnengekregen die wel passend was op mijn kandidatuur. Koen heeft op dat moment het een en ander toegelicht over de positie.
Op zeven juni werd ik voorgesteld bij de klant en op negen juni kreeg ik het bericht dat de opdrachtgever mij wilde uitnodigen voor een gesprek. Vervolgens ben ik op veertien juni op gesprek geweest bij de klant. Dit gesprek duurde ongeveer vijf kwartieren op vijftien juni kreeg ik van Koen te horen dat ik de opdracht kreeg! Uiteindelijk is de startdatum 28 juni geworden, omdat ik nog wat trainingsdagen had staan.
Hoe ging de begeleiding naar de opdracht bij Visma Cash en wat vond je daarvan?
De begeleiding is goed en soepel verlopen. Ik heb zowel met Koen als Julian gezamenlijk in een digitale meeting gezeten en vond die zeer prettig. De informatie was op tijd, duidelijk en helder.
Zou je andere ZZP’ers een soortgelijk traject aanbevelen?
Jazeker! De lijnen zijn kort, een fijne en transparante manier van communiceren en er blijft snelheid in het proces.
Wat kon erin dit proces beter?
Wellicht dat er een concreet geschreven profiel ligt van de positie bij de opdrachtgever.
Hoe zijn je eerste dagen bij Visma Cash bevallen?
Uitstekend! Het is een leuk en gezellig bedrijf. De betrokkenheid is groot en de medewerkers zijn loyaal. Ik heb een fijne klik met de mensen die er werken.
Hoe zie jij de toekomst voor je? Zit er een langdurige samenwerking met Primox in bijvoorbeeld?
Zolang de juiste en passende opdrachten blijven binnenkomen en deze uitdagend genoeg zijn, is het niet nodig om hier een tijdlijn op te plannen, maar eerder een win-win-win situatie te creëren.
Is er verder nog iets wat je graag wil delen?
Dat het fijn is als je je werkgeluk hebt gevonden!
Dat klinkt alsof jij die gevonden hebt, haha, dankjewel Paul!
Download de white paper
Stuur ons dan een mailtje naar info@primox.nl.
Gerelateerde artikelen

Maaike Stiekema, HR-directeur bij Global Talk: 'We zochten de partij die de vertaalslag maakt tussen organisatiesensitiviteit, expertise én de juiste klik.'

Het Detacheringsdagboek: Een voicemail van een oude bekende…

Het Detacheringsdagboek: Binnen 48 uur de perfecte match voor ABN AMRO
Kennis is macht, toch?
Schrijf je in en ontvang elk kwartaal onze nieuwsbrief over klantcontact, werving & selectie en detachering met interessante inzichten en een externe co-host.