Ben jij klaar om het voortouw te nemen en een team van klantenservicemedewerkers voor naar succes te leiden? RIFF is op zoek naar een inspirerende leider zoals jij! Bij RIFF gaan we samen op avontuur en bouwen we aan een klantenserviceafdeling die bruist van energie en vernieuwing. Geen dag is hetzelfde als teamleider, dus houd je vast voor een geweldige rit! Ben jij die energieke, mensgerichte en gedreven leider waar we naar op zoek zijn?
Standplaats: Amsterdam
Startdatum: Z.s.m.
Einddatum: 31-12-2024
Optie tot verlengen: ja
Uren: 40 uur
Hybride: nee
Tarief: tussen € 50,- en € 70,- o.b.v. een fulltime dienstverband
Wie is RIFF?
RIFF doet net dat stapje extra en is hiermee dé special forces voor complexe customer care. Zij zijn al ruim 13 jaar gedreven specialist in doordachte, creatieve en praktische oplossingen voor opdrachtgevers. In élke uitdagende situatie; van calamiteit tot crisis. Van recalls tot rampen.
Bij RIFF staat premium klantcontact centraal. Via elk systeem en in elk kanaal. Laat dat maar over aan het specialistenteam van ruim 300 opgeleide digital natives. Met een optimale mix van ervaren specialisten en jong talent. Die, met inzet van al hun kennis van het digitale landschap én scherp getrainde oog voor de menselijke maat, altijd een uitkomst bieden.
Wat ga je doen?
Als Teamleider Klantenservice ben jij de motor achter een team van 20 tot 25 enthousiaste medewerkers. Jouw energie en leiderschap zorgen ervoor dat het team elke dag weer de verwachtingen van de klant overtreft. Met een scherp oog voor prioriteiten en een koelbloedige aanpak in drukke tijden, houd jij het team gefocust en gemotiveerd, zelfs wanneer de uitdagingen zich opstapelen. Voor jou en je team is geen obstakel te groot – samen zetten jullie altijd de beste resultaten neer.
Bij RIFF krijg je te maken met verschillende kanalen, zoals telefonie, e-mail en webcare. Ben jij een echte alleskunner die floreert in een dynamische omgeving? Dan is dit dé plek voor jou!
Jij maakt jouw werk tot een succes door:
- Het creëren van een sterk teamgevoel, waarbij je betrokkenheid stimuleert en individuele kwaliteiten aanwakkert.
- Het motiveren, controleren en stimuleren van de prestaties van je team, met jouw positieve energie die aanstekelijk werkt;
- Het optimaliseren van de dienstverlening door intensieve samenwerking met het team, waardoor je precies weet wat er nodig is om het nog beter te doen;
- Het hebben van een scherp oog voor verbetering en optimalisatie, waarbij je deze samen met je team doorvoert en zo onze dienstverlening naar een hoger niveau tilt;
- Het behalen van targets en doelstellingen door jouw commerciële instinct en focus op service.
Wie ben jij?
Jij bent een inspirerende leider die energie uitstraalt en dit moeiteloos weet over te brengen op je team. Je hebt uitstekende people management-vaardigheden en weet jouw team te coachen naar topprestaties. Werkplezier staat bij jou voorop, en je bent proactief, krachtig en behoudt het overzicht, zelfs in de meest complexe situaties.
Daarnaast beschik jij over:
- hbo werk- en denkniveau;
- Ben je flexibel inzetbaar van maandag tot en met vrijdag en bereid om af en toe in het weekend piketdiensten te draaien;
- Heb je ervaring als assistent supervisor, coach, teamleider, of een andere vorm van leidinggevende in een klantenserviceomgeving;
- Ben je zowel service- als commercieel gericht, met een scherp oog voor kansen.
Ben jij degene die het klantcontactcentrum van onze opdrachtgever naar een hoger niveau brengt? Dan zoeken we jou. Laat je gegevens hier achter.