Het Goede Gesprek
Deze training is gemaakt voor mensen met telefonisch Klant Contact (agents). Voor juniors tot seniors en alles daar tussenin. In deze training bepalen we gezamenlijk wanneer een gesprek voor jullie organisatie goed is. De deelnemers leren de verschillende type van weerstand herkennen, waar dat vandaan komt en hoe ze daar mee om kunnen gaan. Tijdens deze training zetten we de theorie kracht bij door rollenspellen te doen.
Locatie en duur
De training bestaat uit twee dagdelen van 4 uur bij jouw organisatie op locatie met tussendoor een online check-in moment van 2 uur.
Inhoud van de training
Tijdens de training worden de volgende onderwerpen behandeld:
Dagdeel 1
- Wat is een goed gesprek?
- Verschillende type klanten
- Gesprekstructuur
- Rollen en taken
- Do’s en dont’s
Online check-in moment
- 'Hoe gaat het nu in de praktijk?'
- Delen van succesvolle ervaringen
- Delen van uitdagingen
Dagdeel 2
- Wanneer ervaar je weerstand?
- Grondoorzaken van weerstand
- Hoe om te gaan met weerstand
- Rollenspellen omgaan met weerstand
- Grenzen stellen
Omdat elke organisatie andere uitdagingen heeft in het Klant Contact, maken wij deze training in samenspraak op maat voor jouw organisatie. Geïnteresseerd? Schrijf je in via het formulier hieronder.
Schrijf je in voor de training 'Het Goede Gesprek'
Is deze training iets voor jou en je organisatie? Laat de nodige gegevens hieronder achter, dan brengen we samen het Klant Contact van jouw organisatie naar een hoger niveau.