Quick Scan: Klant Contact Management

Voor Klant Contact Centers
Laat ons je helpen. Wij komen bij je langs en lichten de organisatie of afdeling door. Hoe? We spreken stakeholders, analyseren tooling en onderzoeken je processen en procedures.
Trainer
Julian van der Kieft
Opleidingsuren
0
uur
Capaciteit
0
deelnemers
Datum
In overleg

Over de Quick Scan

Zijn jouw teammanagers in control? Weet iedereen wat er van ze wordt verwacht? En doen ze dat dan ook? Zijn zij het kwalitatieve hart van de organisatie? Zijn ze echt een meerwaarde? Hebben ze onbewust oogkleppen op gekregen? Dit soort vragen spelen periodiek door de hoofden van managers. Als hiernaar gevraagd wordt, dan is het antwoord vaak onbevredigend. Wij bieden precies om die reden de Quick Scan ‘Klant Contact Management’ aan.

Zo werkt het

Wij komen bij je langs en halen informatie op over de afdeling en/of organisatie. Dit doen we door te spreken met de stakeholders, tooling te bekijken en de huidige processen te onderzoeken.

Dit levert het je op

De opgedane inzichten verwerken we in een status en een advies, zodat je een helder overzicht krijgt van de gezondheid van de afdeling. Het advies bestaat uit drie componenten:

1. De quick wins
We laten je weten waar het laaghangend fruit te vinden is. Dit zijn over het algemeen kleine ingrepen die snel verbetering laten zien.

2. De basis op orde
Dit onderdeel bestaat uit het in beeld brengen van wat er dient te gebeuren om het “stuur” weer in handen te krijgen.

3. Teammanager in de lead
Tot slot brengen we in beeld hoe je, vanuit de basis die in orde is, met het symbolische “stuur” de auto weer veilig en efficiënt over de weg kan laten bewegen.

Waarom de Quick Scan van Primox?

Onze grote kracht zit in het blootleggen van verbeterpotentieel en dit samen met de klant aanpakken. We weten als geen ander dat dit niet zonder slag of stoot gaat. Daarom investeren we niet alleen tijd in het “storten van de fundering”, maar ook vooral in de mens. Dit doen we door een vertaalslag te maken van alle ingewonnen informatie in een overzichtelijk rapport, zodat er inzicht bij de organisatie wordt gecreëerd. Met als gevolg dat 'gelijk hebben' en 'gelijk krijgen' weer overeenkomen. Met de inzichten kun je processen en emoties in goede banen lijden.

Veranderingen kunnen namelijk alleen een succes worden als de stakeholders mee worden genomen in het proces en zij de waarde van de veranderingen inzien. Dit creëert sponsors en die zijn een must om de nieuwe manier van werken te omarmen en ook daadwerkelijk te integreren in de ‘way of working’.

Aanmelden voor Quick Scan

Is deze Quick Scan iets voor jouw organisatie? Laat de nodige gegevens achter, dan brengen we samen het Klant Contact van jouw organisatie naar een hoger niveau.

Bedankt! We hebben je inschrijving ontvangen en nemen z.s.m. contact op.
Er ging iets mis bij het versturen. Controleer of je alle velden heb ingevuld. Lukt het niet? Neem dan contact op en stuur ons een mailtje naar Julian of naar Koen. Zij helpen je verder!

Relevante artikelen

Floor Ebbelaar over de basisopleiding Teammanager

Training
Testimonial
Interview
Floor Ebbelaar vertelt ons hoe zij de basisopleiding ervaarde en wat dit voor haar en haar collega’s veranderde.

Zo ervaarden Kay en Thari de basisopleiding voor Teammanagers

Case
Training
Testimonial
We zijn natuurlijk heel benieuwd naar de ervaringen van de deelnemers. Daarom stelden we twee deelnemers, Thari en Kay, een aantal vragen.

Cursist Linda over Basisopleiding Teammanager

Artikel
Training
Momenteel is er weer een basisopleiding voor Teammanagers in volle gang. Tijd voor een kleine update en een inkijkje in de training.

Bekijk de andere trainingen

Het Goede Gesprek

Sprinttraining WFM

Basisopleiding Teammanagers

Sprinttraining Operationeel Management

Koen van Primox
Reageert zo snel mogelijk
Koen van Primox
Hi! Kan ik je ergens mee helpen?
Stuur Whatsapp bericht