Sprinttraining WFM
Met het samenbrengen van de WFM expertise van Spril en de Teammanagers ervaring vanuit Primox is deze training tot stand gekomen: Sprinttraining WFM. Hier gaan we in op het belang van een goede samenwerking tussen WFM en Teammanagers. Deze vruchtbare samenwerking is essentieel in het vinden van de optimale balans tussen bedrijfsdoelen en klant-, en medewerkerstevredenheid. Om de sessie vanuit beide invalshoeken goed te belichten wordt deze training gezamenlijk door Primox en Spril verzorgd.
Ben je enthousiast over het mooiste vakgebied en wil je hier graag meer over weten? Geef je dan nu op voor deze interactieve WFM training voor Teammanagers. In deze training leggen we de beginselen van Workforce Management uit, we leggen de verbanden tussen de verschillende processtappen, bespreken de terminologie en hebben we het uitgebreid over de samenwerking tussen de afdeling WFM en de operatie.
Wat je na deze training kunt
- Uitleggen wat de rollen van Workforce Management en de Operatie zijn binnen Klant Contact en hoe ze elkaar versterken;
- Uitleggen waarom schedule adherence belangrijk is;
- Uitleggen dat effectiviteit en kwaliteit hand in hand gaan.
Wat je na deze training weet
- Uit welke processtappen Workforce Management bestaat en wat de verbanden hiertussen zijn;
- De meest gebruikte terminologie binnen Workforce management;
- Wat de drie drijvende krachten in Klant Contact zijn en hoe je ze kunt beïnvloeden.
Inhoud van de Sprinttraining WFM voor Teammanagers
- Geschiedenis van het Klant Contact Center;
- Contactcentermanagement en de rol van Workforce Management;
- Samenwerking operatie en WFM;
- De WFM-cyclus: de processtappen en de verbanden;
- Terminologie, definities en KPI’s;
- Oefenen met verschillende praktijksituaties.
Duur
1 dagdeel
Locatie
We kunnen de training geven op locatie in Apeldoorn (kantoor Primox) of bij jouw organisatie. We kunnen de training ook online aanbieden.
Schrijf je in voor de sprinttraining WFM
Is deze training iets voor jou en/of je collega's? Laat de nodige gegevens achter, want samen brengen we Klant Contact naar een hoger niveau.