Sprinttraining Operationeel Management

Voor Teamleiders
In deze training - samen met Spril - leer je alles over Workforce Management, verbanden tussen processtappen, begrippen en de samenwerking van WFM en Operatie.
Trainer
Marjolein Cloostra
Opleidingsuren
4
uur
Capaciteit
12
deelnemers
Datum
In overleg

In navolging van de sprinttraining WFM voor teamleiders hebben Spril en Primox een nieuwe training gerealiseerd; de sprinttraining operationeel management voor WFM’ers!

Door het samenbrengen van de expertise van Primox op het gebied van de operatie en de ervaring vanuit Spril voor WFM hebben we een compacte training ontwikkeld waarin het belang van een goede samenwerking tussen WFM en teamleiders wordt toegelicht. Om de sessie vanuit beide invalshoeken goed te belichten, bestaan de twee docenten uit één medewerker van Primox en één van Spril.

Over de Sprinttraining operationeel management voor WFM’ers

Ben je enthousiast over het mooiste vakgebied en wil je hier graag meer over weten? Geef je dan nu op voor deze interactieve operationeel managementtraining voor WFM’ers. In deze training leggen we de beginselen van operationeel management uit, we leggen de verbanden tussen de verschillende processtappen, bespreken de terminologie en gaan we het uitgebreid hebben over de samenwerking tussen de operatie en de afdeling WFM.

Deze vruchtbare samenwerking is essentieel in het vinden van de optimale balans tussen bedrijfsdoelen en klant- en medewerkerstevredenheid. Om de sessie vanuit beide invalshoeken goed te belichten, wordt deze training gezamenlijk door Primox en Spril verzorgd.

Wat je na deze training kunt

- Uitleggen wat de rollen van Workforce Management en de Operatie zijn binnen Klant Contact en hoe ze elkaar versterken.
- Uitleggen waarom de mens binnen de operatie belangrijk is.
- Uitleggen dat effectiviteit en kwaliteit hand in hand gaan.

Wat je na deze training weet

- Wat de werkzaamheden en afhankelijkheden van een Teamleider zijn.
- De meest gebruikte terminologie binnen operationeel management.
- Hoe je een Teamleider kunt helpen de krachten van het Klant Contact te beïnvloeden.

Inhoud van de training

- Geschiedenis van het Klant Contact Center
- Contactcentermanagement en de rol van de operatie
- Samenwerking operatie en WFM
- Een dag in het leven van een Teamleider
- Terminologie, definities en KPI’s
- Communicatie
- Oefenen met verschillende praktijksituaties

Duur

1 dagdeel

Locatie

Deze training geven we zowel online als op locatie. In Apeldoorn, het kantoor van Primox of op de locatie van jouw organisatie.

Schrijf je in voor sprinttraining

Is de sprintraining Operationeel Management iets voor jou en/of je collega's? Laat de nodige gegevens achter, want samen brengen we Klant Contact naar een hoger niveau.

Bedankt! We hebben je inschrijving ontvangen en nemen z.s.m. contact op.
Er ging iets mis bij het versturen. Controleer of je alle velden heb ingevuld. Lukt het niet? Neem dan contact op en stuur ons een mailtje naar Julian of naar Koen. Zij helpen je verder!

Relevante artikelen

Floor Ebbelaar over de basisopleiding Teammanager

Training
Testimonial
Interview
Floor Ebbelaar vertelt ons hoe zij de basisopleiding ervaarde en wat dit voor haar en haar collega’s veranderde.

Zo ervaarden Kay en Thari de basisopleiding voor Teammanagers

Case
Training
Testimonial
We zijn natuurlijk heel benieuwd naar de ervaringen van de deelnemers. Daarom stelden we twee deelnemers, Thari en Kay, een aantal vragen.

Cursist Linda over Basisopleiding Teammanager

Artikel
Training
Momenteel is er weer een basisopleiding voor Teammanagers in volle gang. Tijd voor een kleine update en een inkijkje in de training.

Bekijk de andere trainingen

Het Goede Gesprek

Sprinttraining WFM

Quick Scan: Klant Contact Management

Basisopleiding Teammanagers