Geschiedenis

“Een idee voor een ander werd een gedachte voor mijzelf. Deze gedachte voor mijzelf werd een droom. En deze droom zijn we nu aan het najagen met PRIMOX!“

Dan zit ik aan de keukentafel in Ede en bedenk mezelf dat ik eigenlijk niet meer echt energie krijg van mijn huidige baan. Zit dit in mijn functie, of is mijn tijd bij deze organisatie gewoon uitgespeeld? Langzaam maar zeker kom ik erachter dat het tijd wordt om mijn (schijn) zekerheid op te geven en te gaan doen waar ik echt blij van word. Ik heb ondertussen 10 jaar leidinggevende ervaring, waarvan 9 jaar binnen de Contact Center branche. Daar wil ik wat mee gaan doen, maar wat?

Na veel gesprekken met mensen uit mijn (zakelijke) omgeving wordt het voor mij steeds duidelijker. Ik wil voor mezelf beginnen en de vrijheid hebben om echt mijn eigen keuzes te maken. Daarbij wil ik van grotere meerwaarde zijn én mijn expertise delen. Bij elke zoekopdracht valt mij hetzelfde op: Er wordt geschoten met hagel. Je vraagt een leider en krijgt een leidinggevende. Je vraagt een specialist en krijgt een generalist. Dat ga ik anders doen. Elke vacature verdiend oprechte aandacht. Dit betekend voor mij dat de invulling van die vacature verder gaat dan de tekst. Wat is de vraag achter de vraag? De uitkomst is dan dat er niet 10 perfecte kandidaten zijn, maar slechts 1 of 2. Die stel ik voor, de anderen bespaar ik de tijd. Alleen via die weg kan en wil ik van meerwaarde zijn voor zowel de opdrachtgever als de kandidaat. Primox is geboren!

Waar staat Primox voor?

Primox staat voor kwaliteit, snelheid en vertrouwen. Dit alles perfect passend voor zowel de kandidaat als het bedrijf. Geen vacature met 15 kandidaten maar een vacature met 1, maximaal 2 kandidaten. Wij hebben de overtuiging dat wij dit kunnen omdat wij zowel het bedrijf als de kandidaat écht kennen. Voor het bedrijf geen zoekplaatje meer waarbij de aanbieder verteld dat alle kandidaten top zijn en voor de kandidaat geen onnodige voorstelrondjes waarbij de kans van slagen miniem is. Want niet elk bedrijf zoekt dezelfde kandidaat, zoals niet elke kandidaat bij elk bedrijf past.

Waar komt de naam Primox vandaan?

De naam Primox komt over vanuit het Italiaans. Een prachtig land vol kunst en cultuur, maar bovenal veel passie voor wat zij doen. Het sluit perfect aan bij de gedrevenheid die wij voelen in ons werk.

Primo staat vrij vertaald voor:

  • Onmiddellijk
  • Direct
  • Winnaar
  • Vernieuwer
  • Dicht bij elkaar staand

Door de X toe te voegen halen we het woord terug naar het Nederlands. Deze X staat voor ons voor het vermenigvuldigen van onze kennis. Wij doen dit samen met jou en hierdoor vergroten we een ieders kennis.

Waar komt de blauwe kleur vandaan?

De warme blauwe kleur is gekozen vanuit de symbolisering van de kleur. Het geeft zowel ons logo als het bedrijf de juiste frisse uitstraling. Met de warme blauwe kleur geven we ons vertrouwen en onze loyaliteit extra kracht. De kleur staat tevens voor zelfverzekerdheid en betrouwbaarheid competenties die we graag willen uitstralen.

Waar komt de olifant vandaan?

Wij hebben heel bewust gekozen voor de combinatie tussen de strakke letters en de olifant met de sleutel. De olifant symboliseert onze hang naar samenwerking en onze vastberadenheid hierin. Zo lang we trouw blijven aan elkaar staan we sterk en maken we van elke uitdaging een succes. De toevoeging van de sleutel is omdat wij met elkaar de sleutel tot succes zijn!

Waarom kiezen voor Primox?

De naam in combinatie met het logo geven aan waar wij voor staan. Wij voegen waarde toe door direct te acteren en altijd samen op te trekken met zowel opdrachtgevers als (toekomstige) medewerkers. Hierdoor vergroten wij de kans op de juiste match. Wij handelen met wederzijds vertrouwen om de samenwerking te versterken. Hier voegen wij onze ruime ervaring binnen Klant Contact van meer dan 20 jaar en onze vastberadenheid om te winnen aan toe. We maken er samen een succes van!

Pagina delen: